dinsdag, februari 27, 2007

De achtergronden van onze bewindslieden




Tja, Frank, je stelde me de vraag hoeveel bewindslieden uit Drenthe komen, maar ik moet je teleurstellen. Trouwens, ook geen Groninger dit keer, al ben ik blij dat Remkes weg is. De enige noorderling is Tineke Huizinga uit Heerenveen.

Een interessante lijst stond op de site van de Volkskrant. Ik heb even een screenshot gemaakt voor het geval de pagina zou verdwijnen. Altijd handig om te weten dat het volgen van de MULO ook kan worden samengevat onder het kopje 'studie'.

2 opmerkingen:

Frank Blaakmeer zei

Natuurlijk is MULO studie. Wat me vooral opvalt is dat alleen bij JP de MP vermeld staat dat er sprake is van promotie. Daar zijn er toch echt meer van.

Xander Michiel Beute zei

Om nog maar te zwijgen van het niet vermelden van Wouters Shellverleden.